piątek, 29 marca 2013

1. dzień dobry!

Drogi Wirtualny Świecie!

Po wielu przymiarkach i ja postanowiłam dołączyć do grona blogujących CZYNNIE.

Dlaczego?

Od małego marzyło mi się, aby zostawić po sobie ślad. Tak, ażeby za kilkadziesiąt lat kiedy mnie już nie będzie, moje wnuki, prawnuki mogły zobaczyć kim byłam i jak żyłam. Właśnie spełniam jedno ze swoich marzeń. Niby banalne, ale każde małe spełnione szczęście, buduje nas i prowadzi do pełnego spełnienia.

DELIBERATE ART OF LIVING
to moje motto, moja misja i przede wszystkim - proces, który rozpoczęłam jakiś czas temu i chciałabym aby trwał wiecznie.

O czym?

O ... życiu ;-)
Moje przemyślenia, fotografie, zdrowy tryb życia, inspirujące filmy, książki, artykuły, motywatory. Nie chcę się zamykać w schematach, bo nie jest moim celem prowadzenie konkretnie wyglądającego i tematycznego bloga. Być może czasami będzie spontanicznie, nieobliczalnie, a innym razem monotonnie i nudno.
Jak to w życiu!

Pozdrawiam,
A.

6 komentarzy: